Så icke levande

Hallåhejsan! Tänkte ta o hälsa på min lilla döda blogg här så aa här är jag;) ne men får väl ta o skylla på skola som vanligt, vilket typ är sant, fast om sanningen ska fram har jag nog inte redigt orkat.. ;O haha men sånt e livet. Hoppas ni har de fett najs nu sä här innan jul för de har jag, har ju slutat skolan (eller aa jullov har jag ju) o så har jag köpt alla julklappar så aa de känns gött! ;) (Dock bara slagit in nårra av dom..)
Asså e de bara jag som tkr de kan snöa lite till innan jul? Den har ju typ försvunnit!! Ne men de e typ bara 5cm snö juu..!
Jaja men jag slutade iaf igår så då typ firade vi lite hemma hos en kompis som fixade mina små naglar, haha, sen va ja o hälsa på farmor som flyttade igår me, skrev klart de sista på svenskan, var på julspelsövning och till sist ute o åkte längdskidor me frida o de gick ju som de gick.. Var typ inga spår där, såde bostavligt talat spårade ur.. Slutade räkna antalet "ramlingar" efter typ 10 ggr hahaha, de märks iaf i knäna att man har ramlat dom e typ helt svullna.. O så e de gymkana ikväll så de känns ju bra.. Haha ne men de kmr bli askul! ;)) får se om hur många ggr man ramlar av då men aa satsar ju på o vinna så man får ju räkna me de ! Hahahaah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0