Bonjour ( =Goddag) Fakta 5

**
Tjena =)
Ska göra teoriprov till moppen på onsdag så pluggar som en gris för tillfället, man vill ju inte kugga lixom haha, därför jag inte har bloggat så mkt heller... Så gött på onsdag är jag ingen fjortis längre ju haha! Taaggaad!!!!


Fakta 5 (personlighet elr nåt): Glömmer ibland bort att jag är anonym här, har varit på väg att skriva mitt namn flera ggr haha (mobbad;)
**
Tänkte skriva lite om "Ma famille". två bröder (19 & 21 år i år), en mamma och en pappa (ovanligt haha) Mina föräldrar är skilda och mamma har en "ny" gubbe elr hur man nu ska säga haha. Nu vet ni det ;)


Haha önska mig lycka till på onsdag, kan behövas!
//anonimo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0