Tillbaka (typ)

*
Hej, hej! Här ligger jag i min säng o har de trevligt. Haha ne har varit sjuk sen i söndags så aa mitt efterlängtade höstlov har ju börjat bra.. Skulle varit i typ Gränna nu, men ne då ska man få feber o sånt böös.. Hahah men e typ frisk nu så hoppas ja kan åka imon!! Ska nog tona håret me tror ja, lite mörkare ska de bli!! Vet bara inte vem som ska göra de på mejj.. Vill att min syssling i Gränna ska gö de, men hon har aldrig gjort de innan så vi få la se hur de blir!
Haha måste ju apologiza för att ja inte har bloggat på länge me, o så ska ja ha en ursäkt me.. Skulle kunna köra på de gamla vanliga att ja inte har hunnit för att de har varit för mycket i skolan, vilket är sant, men jag har faktiskt glömt bort de helt, har verkligen inte haft en tanke på att jag kanske skulle ta o blogga hahaha..
Haha satt o läste mitt första blogginlägg o insåg att den här bloggen typ har tappat sin betydelse, ne men skrev ju typ att jag inte skulle skriva så mycket om vad jag gör o att ja typ skulle skriva massa fakta om mig själv, fast de e ju inte jättekul o läsa såå ja skriver lite vad jag känner för istället!
Jaha ne men skrev ju i förra inlägget att ja hade tagit skolfoto o att ja tyckte de verkade som att de blev bra, men de blev de inte, såg helt hemsk ut så har bara beställt katalogen. Hihi hoho haha (aa ja e som ja e...) har för övrigt målat färdigt elementet nu (anteckna de, viktig information asså) men blev mke finare nu!! O mitt rum är inte kaos längre o så har jag satt upp alla gardiner o sånt (bäst du antecknar de oxå, kan ju va bra o veta lixom) hahah slänger in en bild på elementet oxå hihi

Pöss o kräm

//Anonimo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0