Friidrottsdag

Som rubriken lyder så e de friidrottsdag idag! E typ sämst på de men aa.. Ska va me på längd o kula! Tänkte va me på höjd men de blir 7kt pinsamt om man typ river på första, vilket jag förmodligen kommer göra så ska nog stryka mig från de! Haha, men ha en gryym dag "alla" läsare (har typ 1, men) o önska mig lycka till! Kan ju hoppas på att de inte e massa som står o kollar när man ska va me!
Tar en snabb fakta om mig själv också! Får asdåligt samvete ibland om jag gör något taskigt, beror på mot vem, haha om de e nån jag inte gillar får jag inte de! Men typ mot nån kompis eller nån i familjen! Haha när man blir arg på brorsorna o slår dem så e man ganska snabb me o säga förlåt eftersom man vet att de är 100 ggr starkare o kan slå tbx mke hårdare.. Hihi ;)
Men måste gå till skolan nu! Ha de najs!

//Anonimo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0