Random saker som händer i mitt lilla liv!

Tog ju skolfoto i torsdags, o efter lite råd från mamma kom jag till slut på vad jag skulle ha på, hann se liite av porträttet, o de såg ut som att de blev bra! Så ett mindre problem! Just nu e de väl typ biologi-provet som e mitt största problem (haha vilka "stooora" problem jag har assåå) ne men har bara läst typ 1 av 4 kapitel, o kan typ inte ens de första...
Jaja nog me tråkigheter! Ska till kajsa i kväll o nellie o smulan ska också va där, kommer bli asnajs! Ska typ käka tacos o lite så!
Håller för övrigt på att försöka måla mitt element, asdrygt o slipa juu, fast e typ klar me de. Väntar på att mamma ska komma hem, för jag vet inte va jag ska ha för sorts färg eller så haha..

Ha de najs everybody!!

//Anonimo #


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0