Soooo...

Hallååå där igen! Satt o kollade på "massa" gamla inlägg innan o kom på att jag sa att jag inte skulle skriva så mke om min vardag och så, men de har jag visst gjort.. Haha! Har tänkt liite (typ 2 sek.) o kommit fram till att jag ska skriva lite allt möjligt här! Vad jag gör, typ tankar o min personlighet. (skulle kunna skriva att jag tänker skriva om allt mellan himmel o jord, men de låter så vanligt/gammalt ju!) haha ;)
Idaag! Skolan var väl helt ok.. Dampar typ sönder på allt tjöt om klasströjorna, de som typ alltid pratar annars säger inte ett piss när vi ska snacka klasströja (det de ville ha på tröjan fick de inte ha för lärarna, så de fick damp o nu vill de typ inte ha någon.. Iaf inte någon av förslagen o de kan inte komma me några egna, fett störande e de!!)
men nu sitter jag o pluggar till so:n första världskriget..
Igåår! Var på Ge-kås och köpte lite grejor! Typ två par skor, ridspö, nagellack, tröja till ridningen o kuddar, kuddfordral o gardiner till mitt rum! Får väl se om jag hinner sätta upp de ikväll! Shoppar verkligen alldeles för mke! Var i jkpg i helgen me o köpte skor, tröja, mössa o klocka.
Eftersom jag inte bloggat på ett tag, måste jag ju berätta vad som har hänt innan o så! Ridningen förra veckan gock asbraaa! Hoppade me världens bästa häst o de gick bäästt!! Har ju fått ny grym ridlärare me!
Aa men ska fortsätta plugga nu!

//Anonimo ;)

Slänger ut (standard, men kom inte på nåt bättre) en bild på gardinerna o mitt älskade so-papper.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0